Ofte stilte spørsmål

Hva er returpolicyen?

Alle varer kan bli returnert innen 30 dager fra bestillingsdato. Derfor trenger du aldri å være redd for om produktet du bestiller lever opp til den kvaliteten du forventer.

 

Hvilke fraktalternativer finnes det?

Vi sender pakkene våre med Helthjem. I noen enkelttilfeller kan det hende det blir brukt et annet spedisjonsfirma, men dette blir i så fall gitt informasjon om.

 

Hvilke internasjonale skatter, avgifter osv. må jeg betale?

Når varene blir kjøpt her hos oss er det ingen uventede kostnader. Det eneste tillegget som tilkommer er fraktkostnaden.

 

Når vil jeg motta bestillingen min?

Om varene er på lager vil dette vanligvis ta 3-5 dager. Bestilles disse fra fjernlageret kan dette ta noe lenger tid, men burde være på plass innen 10 dager.

 

Hva gjør jeg hvis jeg aldri mottok bestillingen min?

Da får du selvfølgelig pengene tilbake!

 

Hva gjør jeg hvis jeg mottok en defekt bestilling?

Da sendes denne i retur, så får du en ny en i retur.

 

Hvordan endrer jeg en bestilling jeg allerede har lagt inn?

Da kan du sende en mail, eller ta kontakt gjennom "Kontakt oss" her på denne siden.

 

Hvor er dere lokalisert?

Nettbutikken er først og fremst lokalisert på nett, men kan tilby Hamar som hentested.

 

Hvordan produseres produktet?

Produktene produserer på forskjellige steder, men på alle produktene skal det stå informasjon om hvilke leverandør som har laget produktene.

 

Hvordan kontakter jeg selskapet dersom spørsmålet mitt ikke er besvart her?

Ta kontakt med "Kontakt oss" på denne siden.